Merhabalar;
6-7. Aydan beri bebeğim sürekli haftasından önde gidiyor. Şuan 35+2 yim iki hafta önde doktor bile ne yiyosunda bu kadar kilo aldırıyosun diye gülüyor artık. Tabi ben doğumun zor geçmesi sağlığı vs açısından endişeliyim. Ama kilosu geride giden annelere belki faydam olur diye doktorumla istişare ederek yediklerimi kilo aldıran yiyecekleri yazmak istedim. Öncelikle inanılmaz süt içiyorum bazen günde bir litreyr yakın buluyo çok canım çekiyo. Süt kilo aldırıyomuş bende artık sınırladılar. Sonra kaşar beyaz peynir çok yiyorum zaten çok seviyodum çncesinde de. Bir de her gün mutlaka yumurta yiyorum. Doktor meyveninde aldırıcanı söyledi ama meyve yerine daha çok tatlı atıştırmalık yiyecek yiyorum hep. Umarım faydalı olur. Kilosu önde beneği olan annelerde bana tavsiyede bulunursa çok sevinirim