Kızlar merhaba
Ben nezle oldum. Boğaz ağrısı ve burun tıkanıklığım var. Hamile olduğum için ilaç da kullanamıyorum. Ama burun tıkanıklığı beni çok kötü yapıyor. Burun spreyi kullansam bebeğe bi zararı dokunur mu acaba? Bilgisi olan paylaşabilirse çok sevinirim