AysegulYurdakul kaç haftalıksın bilmiyorum ama bende 24 haftada oldum yarın tam iki ay oluyo serklaj olalı, bende de çok enfeksiyon vardı hem enfeksiyon tedavi gördüm bir gece hemde iki gece serklaj dan yattım, kasılmalar da 30da sonra arttı benim, neden bu kadar fazla kasilmaniz oluyo bilemedim ne desem yalan olur, ama doktorum bana serklaj dan sonra beş gün boyunca günde bir defa endol fitil verdi onu kullandım, beş gün sonunda ağrım kasılmam çok olduğunda almamı söylemişti öyle yaptım. 32 de fitili tamamen bıraktırdı ağrı bile olsa kullanmiycam artık. Şuan 33+6 olduk. Dikiş sayesinde duruyo bebeğim, kontrole diye gittik rahim ağzı kısalığı olmuş 18mmdi o gece yatış yapıldı sabah akşam ciğer geliştirici serumlar fitil hiç işe yaramamış ertesi gün 12mme düşmüştü acil oldum ıyiki de olmuşum bu zamana kadar geldik çok şükür.