Sevilss katılıyorum acımasızca ama sonuna kadar haklısın. Bende içiyordum baya bağımlıydım tabi ki herkesin kırk tane derdi var bıraktığım ilk hafta ne çektim Allah bilir ama yazık değil mi ben şimdi ağlayıp üzülünce bile vicdan azabı çekiyorum lütfen yapmayın bunu bebeklere