2prens-annesi41 Merhaba ben 20 haftalık gebeyim ve maydanoz yemeyi çok severim bana bir çok kişi yeme düşük yaparsın diyor sizce doğruluğu nedir böyle birşey yaşayan varmı
1anne2nefes 2prens-annesi41 tabikide demet demet yemeyeceksin canım iki üç daldan zarar gelmez ben hep yıyorum
caghan_annesi 2prens-annesi41 ben ara ara yiyorum abartmamak şartıyla tabi ama önermiyolar bence biraz uzak dur canım
Belizmoms 2prens-annesi41 normal salatada yada kahvaltıda falan yiyebilirsin ama düzenli olarak ve çok yersen adet söktürücü özelliği var düşüpe sebep olur . O yüzden dokturum bana maydanoz tüketme dedi
elfmoom 2prens-annesi41 doktorum çok kızıyor böyle sorulara 🤭 sapını kaynatıp içmediğin sürece sıkıntı yok yiyebilirsin demişti
Burcunuz elfmoom çok doğru saçma geliyor bana da ya 🤣🤭 yiyen insan demet demet yiycek hali yok ya sonuç da
elfmoom Burcunuz e insan korkuyor ama işte ne yapsın :) ben de korkumdan yiyememiştim. sonra sordum çok kızdı 😂
-derya-anne- 2prens-annesi41 bende normalde maydanozu hiç sevmem oğlumda çok canım istedi resmen buram buram kokusu geldi burnuma doktoruma sordum normalde tıbbi olarakta izin vermiyoruz dedi hocam çok canım istiyo ama dedim çok az aşırıya kaçmadan yiyebilirsin dedi öylelik yemiştim bende
2melekannesi_ 2prens-annesi41 yani oturup bir kilo yemediğiniz sürece sorun yok azıcık yemekten ne olacak nefsimizi de köreltmek lazım korkmayın yiyin ☺️
Sedacannn 2prens-annesi41 maydonozun içindeki asit söktürme yaptırdığı için bu yüzden tüketmemeye çalışın derler
Gulmom 2prens-annesi41 ben ilk 3 ay hic yemedim korkumdan son aylara geldim yeni yeni salatalarda yemeklerde falan yemeye başladım 🤣 sen cok seviyorsan 1 2 dal nefis oldurmek icin ye. Bise olmazsa bile riske atmaya degmez bence 😊🤷