Betfer Temizliğini yapamıyorum artık ya eldivenle zor aldım bugün sizler bu süreçten sonra nasıl yapıyorsunuz ?
Melikemreclk Betfer jilet ben çok zorlanıyorum artık karnım çok şiş 30 haftadayim agdaya gitmeyi dusunuom hiç gitmedim
Haticeey Betfer Bende kendim ağdayla alıyordum evde 31 haftalık olduk göbeğimden göremiyorum artık jilette vurmak istemiyorum çok zor oluyor artık temizliğimiz🤢
Hatice_buse123 Betfer belki bazılarına abes gelecek ama eşimden yardım istiyorum 37 haftalığım ve hep Birlikte yapıyoruz 🤷☺️
yaren-1 Bende 26+4 teyim ama karnımdan bişey göremiyorum gerçekten çok zor oluyor jiletle alıyorum ama görmediğim için heryeri kesiyorum 😒
Betfer Haticeey evet çok zor bende jilet vurmadım kalın gelmesin diye o yüzden bugün eldivenle zor aldım
Nnurdan Hatice_buse123 niye abes olsun canım elaleme gidip yağtırmaktansa eşinin yapması her açıdan daha hoş
Pelin-1 Betfer doktorunuz onay vermiyorsa gitmeyin tabiki 😐 benimde gecen hafta erken dogum riski tanisi kondu allahtan agdaya yeni gitmistim vakti gelince napicam bilmiyorum 20gune uzar 🙄
mucizebebek03 Betfer Ben öncesinde lazere gidiyordum o yüzden hamiellikte hiç çıkmadı almadım ne jilet ne de ağda🥰37 haftalık olacaz bugün sarı sarı minik tüyler var üstte tek jilet yaparım doğuma yakın
Semakacan Betfer ay ben hiç göremiyorum görmeden rastgele alıyorum duştan sonra bi baktım çoğu yeri alamamışım ki 😂😂 bende haftaya ağdaya gidicem zaten hamilelik öncesi hep ağdaya giderdim