Sevgimm09 7haftalık hamileyken bende de yüksek çıkmıştı suan 32haffalıgım olması gereken noktaya düştü. Her ay düzenli kontrole gidiyorsunuz kan veriyorsunuz dahiliye doktoruna , doktor ilaç veriyor ilacı düzenli kullandığınız sürece bi sıkıntı çıkmaz inşallah