Burcu-10 Kızlar merhaba ☀️ ben ikili tarama yaptırdım ultrason da sağlıklı çıktı bir sorun görünmüyor dedi ama kan sonucum henüz çıkmadı ultrason temiz diye içimi rahatlatmalımıyım hala tedirginim 😔
Nzr06 Burcu-10 kalbini ferah tut canım hiç bi sıkıntı çıkmaz Allahın izniyle 2lim temiz çıktı benşm 3lü test yaptm sonucum yeni çıktı pazartesi gitcm bakalm ferah tur kendini sen🤗
blueberyy00 Burcu-10 bende aynı durumdayım şu an bugün ölçüleri yapıldı normal çıktı kan verdim bir hafta sonra dedi doktorum bekliyorum bakalım
Nzr06 Asyaveannesi36 2lide sonucun temiz dedi bana doktorum 3lüyüde yapalım dediler bana bi bildikleri var diye bişi demedim yaptm e nabızda değerlerim normal çıktı bakalm pazartesi gününü bekliyorum
Nzr06 Mavi_ 15 günde cıkıyor diye biliyorum öylw dediler bana 13 gün geçti yeni çıktı sonuçlarm e nabızdan takip ediyorum
Asyaveannesi36 Nzr06 hadi hayırlısı inşallah ben iki doktoruma da sordum ikili temiz 3.ye gerek yok ki bu durumda demişti ondan sonra sağ Salim kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻💙