Ben 6. Haftamda ona gittim ama çok ilgilenmedi benimle, lekelenmem olduğu halde. 6 hafta sonra gel dedi lekelenmesi olan birinin sık sık kontrole gitmesi gerektiğini düşünüyorum bidaha mecbur kalmazsam ondan randevu almam. Tabiki size belki iyi gelecek Zehra hanım herkesin görüşü farklı sonuçta ☺️