Merhabalar 🤗 şimdi doktordan geldim bebeğimin doğmak için acele ettiğini söyledi , yürüyüşü yasakladı 😑 rahime bası yaparsa direk yat uzan dedi 🤰🏻 Şimdiye kadar o kadar rahat bi hamileydim ki size anlatamam 😬 bugün doktorum erken gelebilir yada kilosu bu kadar hızlı giderse sezaryen doğurabilirsin dediğinde için bi tuhaf oldu 🙈 ne hissettiğimide bilmiyorum 🤷🏽♀️ Bi gözlerim doluyo bi gülüyorum çok heycanlandım 🌸 bide ben evde doktoruma danışmadan spora başlamıştım 🚫 kesinlikle danışmadan spora başlamayın … bide bu bebeğin boyu FL 68,50 yazıyor heycandan doktorada sormadım kaç cm oluyo bileniniz var mı 🙄 bide bana bişey söyleyin içim durmuyo 😳🤭 kimseye bişey de diyemiyorum suratıma “ bi sen mi doğuruyosun” ifadesiyle bakıcaklar diye 🤣🤣