Arkadaşlar biliyorsunuz ki daha yeni arkadas 7 aylık bebeğini kaybetti 2 gün hareket hissetmiyor diye lütfen ihmal etmeyin derim 3 saatten fazla hareketsiz kalmamalı bu haftada ve günde 10 kez hareket olmalı lütfen hareket hissetmiyorum diyen arkadaşlar bir acile gidin