mhbbbera Arkadaşlar bir sey soracaşım 2 gindğr söyle birsey oluyor afedersiniz lavaboya gidiyorum idrar yapıyorum bitiyor kalkıyorum kalktığım an donum ıslanıyor sizdede böyle oluyor mu bebek aşağıya indiği içinmi artık nedir yani sevebp