UmayGul Valah okadar zorlu gunler atlatimki tek basima inanamazsin Kan kustum 16 haftamakadar 3 cocuk bakmak zorunda kaldim yataktan kalkamiyoken Anem 1 adim yerde 1 2 defa geldiyise geldi oda ben cagirdigim icin esim zaten her hafta Almanya yolarinda Simdi ise 23+2 haftalik oldum doktor yerinden kalkamazsin diyor sana ev isi yasakliyorum dedi sadece yatacaksin fakat evin tum yuku uzerimde oldugu icin buna mumkunatim yok bebek odasi hazirliyoruz ev isleri yemek camasir bulasik camlari sil onu yap bunu yap butun isler beni bekliyor diyecegim o ki Annemden faydam yok kayinvalidem ise 2 yilda bir geliyo oda misafir gibi almanyada duruyo anlican 3 cocugu yalniz buyutum yardimsiz hasta yimda panik atak hastasi bu beni daha cok yoruyo demem o ki Allaha duvaa etigin zaman o seni koruyor Bana bisey olmadi henuz ama ins olmaz Allah sizinlede olsun 😊😇