Merhaba arkadaşlar..Şuan 10+1 haftalığım hamileliğimi sağlık ocağına bildirdiğimde 8. Hafta demir hapına başlanması gerektiğini söylemişlerdi..Kendim özel bi hastaneye gidiyorum doktoruma durumu söylediğimde yok öyle bişey dedi kan tahlilleri yapmıştı bana..şuan sadece folik asit kullanıyorum sizler ne durumdasınız acaba normal mi bu durum