Hiraumut Kızlar bisey soracam size lokman hekim hayat hastanesi doğum parası ne kadar istiyor? Be normal doğum 3000 sezeryan da 3500 diye biliyorum doğru mu?
Eliifkc Hiraumut bende vandayım lokman hekime gidiyorum ama henüz sormadım ücreti siz hangi doktora gidiyorsunuz
Aysecnr Normal 2750 sezaryen 3250 denildi, lokman hekim hayat yatış işlemleri bölümünden öğrenebilirsiniz
Aysecnr Hiraumut ağustos ayında sordum canim,güncel mi yoksa değişecek mi dedim fiyatlarımız güncel şuan dedi ocak ayina kadar yeni fiyat beklemiyordum ama yine de belli olmaz benim ekimde doğum.tekrar soracagim
Aysecnr Hiraumut lokman hekimde çok iyi bir hastane değil zaten, işte mecburen gidiyoruz inşallah değişmez