hkrks ben de 12+3te gittim , bebegim cok hareketliydi, hop hop ziplayip durdu valla. Doktorum hicbir sey göremedi kiz ya da erkek. Ama bana dedu ki “zaten cok erken daha, erkek olsa bile pipisi one cok çıkmadığı icin kız ile karistirilabiliyormus, bu nedenle ben 16.haftada söylemeyi uygun buluyorum” seklinde konuştu ❤ ama doktordan doktora gore değişir. Eger doktorunuz vajinal ultrason yaparsa o zaman bebegi alttan göreceğiniz için bell olur 👌 karindan ultrason bakildigi icin en erken 16. Hafta oluyor cinsiyeti ogrenmek ❤ benim bildiğim bu ❤❤