Burcu98 Merhaba 34+6 yım. 2 gündür yatıyorum hastahanede ilaçlar serumlar sancımı azaltmadı doktor açılman olursa anca doğuma alırım suni sancı için haftan erken olmaz dedi. Devlet hastahanesinde yatıyorum. Diyorum peki açılmam yok hiç olmazsa napıcaz diyor eve yollarım ama sancılarım aşırı yüksek sezeryan da demedi. https://resimyukle.io/r/HxZmuofRSY
hilalsy Burcu98 idrar yolu enfeksiyonunuz var mı? Ben de enfeksiyondan 36.haftada yattım hastaneye yüksek sancılarım çıktı. Haftam küçük olduğu için antibiyotik ve kasılma ilacı falan verdiler azaldı sancılarım.
Dubletombikdoner Sancınız evet çok. Bu kadar sancıyla eve yollanırsanız açılmanız da olabilir sancı devam da edebilir açılmanız olmadan.