Merhabalar annişler 37+5 haftalık hamileyim ve sanırım grip oluyorum boğazlarım biraz ağrıyor ve vücudum çok kırgın başımda çatlıyor çok fena ağrıyor acaba parol içsem 1 tane birşey olur mu? Hamileliğimin başlarında aile hekimim içebilirsin demişti ama şimdi son günlerim nedense emin olamadım.