Kbrakrc Arkadaşlar merhaba bugün beta baktırdım 97 çıktı adetime göre 4 haftalık hamileyim. Ama yerleşme kanaması görmedim. Burada bir postta yerleşme kanaması olmayınca kimyasal gebelik oluyor yazmışlardı doğru mu acaba ?
Mom6272 Kbrakrc saçmalamış kim yazmışsa. herkeste olcak diye bişey yok benim hiç ama hiç kanamam olmadı
greybrde Kbrakrc ne alakası var her zaman yerleşme kanaması olacak diye bişey yok benimde olmadı şuan 33 haftalık hamileyim çok şükür gayette sağlıklı oğlum 💙🥰
Neslikra06 Kbrakrc ikinci gebeliğim bu ve ikisindede kanama falan olmadı öyle bişi yok ya kimyasal fln
Kbrakrc Mom6272 Leylaelisa Ay bilmiyorum ki bi tanesi yazmış öyle internetteki yazanlara da pek inanmıyorum en iyisi yaşayan başına gelen bilir diye burada ne deniyorsa inanmaya başladım
Leylaelisa Kbrakrc bin tane şey yazıyorlar benm yerleşme kanamam olmadi hiç kanamam da olmadı boşuna okuyup canını sıkma gülüm sen herkesn hamileligi farkli geçiyor
leylo29 Bnımde olmadı kanamam canım sadece dusuk tehlıkem vardı kahve rengı lekenmeler gelıyordu 2 aylık olana kadar suan 4 ayına gırıyoz sukur sorun yok🙏