Merhabalar,
Şu an 18. Haftadaki normal kıyafetlerim artık olmamaya başladığı için internetten hamile pantolonu almıştım. Kıyafetin beli boyu vs çok iyi ama bacakları bana göre şu an. İlerleyen zamanlarda bacaklarda da kilo alımı oluyor mu zorlanır mıyım sizce? İade edip büyük beden mi almalıyım yoksa sıkıntı olmaz mı?