Merhaba kızlar,
çok zorlu bir hamilelik süreci geçirdim. Psikolojim mahvoldu. Çocuğum da 22. Haftada baş gelişli idi ama sonra döndü ve sezaryen olmak zorunda kaldım. Sezaryen sonrası aylarca ayağa kalkamadım diyenler vs görüyorum. Ben 10. Gün evde kendi işlerimi yapıyodum düşünün. öyle güzel bir hocaya denk geldim ki zaten kendisi riskli gebeliklerde Türkiye’nin en önde gelen hocalarından (Doç. Dr. Mehmet Serdar KÜTÜK) o kadar bilgili, ilgili ve pozitif ki. Bu süreçte en büyük şansım oldu diyebilirim. şimdi oğlumda ben de çok sağlıklıyız hem fizyolojik olarak hem psikolojik olarak. Allah isteyen herkese nasip etsin🙏🏻