ozgese-s şeker aletin varsa ölç yemekten 1 ve 2saat sonra.. Yoksa da pek anlaşılmıyor şeker olup olmadığı canım
Benim gebelik şekeri çıktıktan çok çok sonra belirtileri baş göstermeye başladı. Boğaz yanması falan oluyo bende. Sen yine de şekerli şeyleri sınırlamaya bak doktora gidene kadar