Ilkay28 sen kendını nasıl şartlandırırsan öyle gider bnmdd üstüste 2 düşüğüm oldu canım 3 bu olnca hala inanamıyorum ama korkmuyorum korkmanın faydası yok bebeğimiz ne güzel tutunmuş bizde inanalım ki o da inansın sürekli korkuyorum acaba demek yerine bu defa olacak inanmıyorum diye düşün aradaki farkı anlarsın