SevdenurTirasci ben de 18 haftalık hamileyim, göbeğimin altında oluyor sızı ve batma şeklinde daha çok, doktoruma söyledim cumartesi günü, sürekli aynı şekilde geçmeyen bir ağrı değilse önemli değil göbek büyüdüğünden oluyo dedi. Sen de sor bakalım ne diyecek doktorun.