Mas0105 Kızlar bata 4 gün var ovulasyon yapayım dedim. Kocaman TEK çizgi çıktı:( moralim acayip bozuk. Hamilelik olsaydi ovulasyon çift çizgi olmaz mıydı
Asyapolat80 Mas0105 adetime 4 gün kala ovulasyon testi yapmıştım ve çok koyu iki çizgi çıkınca anlamıştım hamile olduğumu maalesef sizin negatif sanırım tek çizgiyse
Minik_mucizem2 Mas0105 yumurtlama geç olduysa geç dollenme olabilir ve %100 ovulasyonla belli olmaz . Üzme kendini hiçbir şekilde
cnn34 Mas0105 benimde 4 gün var bende merak ettim şimdi bunları okuyunca yaptım ve kocaman bi tek çizgi😅bu ayda olmadı
Kolipayse Kolipayse benim testima bakarmsiniz daha adetime 7 gub var böyle çıkması çok şaşırdım benn bu test pozitifmi simdik ayyy elim ayağım titriyor 5 senenin üzerine oluşan bi gebelik okucak alahim sen yardım et
bebegimle_ben Asyapolat80 canim ovulasyon testiyle hamilelik olurmu benim pikim gecti test yaptim ovulasyon oulesine cizgi var pembe silik normalde hic cikmaz ikinci cizgi demi
Asyapolat80 Kolipayse inşallah vardır ama 7 gün varsa yumurtlama da olabilir bence birkaç gün daha bekleyin yada gidip kan testi verin