Kızlarrr sanırım nişan geldi tam anlayamadım ama ilk önce sümüksü beyaz akıntı geldi ikinci de hafif kırmızılıklar vardı doktoruma gönderdim nişan büyük ihtimal dedi hafif hafif sancılar da var açılma da vardı bugün doktorum çatı muayenesi yaptı uygun normal doğuma dedi ama haftamız 35 iniallah sağ Salim alırım kucağıma aynı durumu yaşayanlar var mı 🙏🏻🙏🏻❤️🥲