BurcuArslan Evet kızlar 18 Ekim sabah 8 30 olarak aldık tarihimizi Allah hepinizin yardımcısı olsun heyecan git gide artıyor
BelisMelis41 BurcuArslan bende bugun aldım 4 ekim oglen 13.30 sezaryen saatimiz :) 11.30 da yatışım yapılacak :) allah yardım etsin bizlere sağlıkla kucağımıza alalım insallah :)
Pambix BurcuArslan Benimde kısmetse ya 18yada 19 Ekim dedi Dr 😊 ama hastaneden gün alma şlemleri için daha erken dediler .Dr dış klinikten olduğu için henüz gün almadım hastaneden
BurcuArslan BelisMelis41 ay neguzel bitti desene bebisine kavuşmaya az kalmış 🥰 sağlıkla kucağına al inşallah
Bebek9 Gamze_01 15 ekimde de biz 20 haftalık olup kontrole gidecz. Rabbim inşallah bizede nasip eder böyle tarihleri
07-02-2019 BurcuArslan benımde yarın 11 de bakalım hayırlısı allah saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah