Esin11 ben gittim Dinçer beye ama daha önce bi hastalık vs sordu bana bende 5 yol önce mide fıtıgı amelıyetı olmuşum kapalı normal olmaz direk sezaryan dedi bende gitmedim bidaha zaten bi kere gittim karşılaması falan güzeldi bilgilendırdı ama sezaryan diyınce bittti benim için