Mucizemm0101 ben hamileliğimin 8. Haftası oldum asi benim grubuma acilmamisti. Şimdi 2 asimi da oldum 32. Haftadayim. Asi olmamayı büyük bir sorumsuzluk olarak görüyorum. ( Yakınım benle aynı zamanda korona oldu asi olmamis ertelemis, 3 ay sonra tekrardan korona olduğu için beynine pıhtı attı ve vefaat etti yaşı 35ti) Her zaman PCR testi düzgün sonuç vermiyor ilkinde negatif çıktı ateşim ciktinca verdiğim pcrda pozitif çıktı. Kan testlerimi oldum. Pıhtı değerim 500 azcik aşmıştı 600 değildi 9 tane kan sulandırıcı kullandım. Hamileler de kan sulandırıcı eskiden vermiyorlar mis galiba kullanabilirsin diye izin verdi doktorum. (Kan sulandırıcı dan sonra 1. Çocuğumu emziriyordum, emzirmeyi kestirdiler)