Ossleemmmm
Canım ne olursa olsun vazgeçme , tam ağzına alamadığı için ağlıyordur ,. Doğru turturman lazım , benim 5.gün sütüm geldi 4 gün aç kaldı yavrum bnde kaşıkla sağdığımı verdim , oğlum ağladıkça inat ettim tutturdum , sen daha inat ol ,sakınnn vazgeçme sen kazanacaksınnnnn