Kızlar karnımda başladı kaşıntı başta 37haftamda 38haftama kadar hafif hafif kasiniyodum doktora gittim soledim beni 38+4doguma aldı kasintim yüzünden doğum yaptım ama hala geçmedi 2hafta oldu ne zamqn geçiyo bu hastalık kızlar Allah düşmanima bile vermesin çok kötü hayattan soğutuo seni resmen 🥺🥺🥺iğne serum kremler sürdüm banamisin demiyo ama rengi soluyo kasininca Kasıom hafif kabario sadce ilk zamanki gibi çok kabarmio yaşayan bilen varmı ne zaman gecicek nolur dua edin bana piskolojim bozuldu iyice lohusalıkta varrr hiç iyi değilim 🥺