Dilek344 aa niye bsey demediler ki bizim 27.haftadan itibaren basladı 2 hafta gerilik sonra 3 e cıktı doktorum riske atmamak için perinatologa yönlendirdi gittik gayet saglıklı sadece zayıf ve minyon olacak dedi 34.haftaya girdik 1900 kilosu doguma kadar 2500 görürmüyz bilmyrm 36.haftada tekrar perinatolog görcek detaylı bakıp 37 yada 38 de doğum olacak eşiniz veya siz minyonsanz genetiktir ama acıklama yapmaları lazım size