Papatyamevsimi-89 Plnyvz 30 dan sonra 2 haftaya bir çağrır diyorlar ..Benim halen ayda 1 çağırıyor.. 28.hafta olduk
yenibiranne223 Plnyvz 30 haftadan sonra 2 hafta da bir. 36 ya girdik şimdi de haftada bir çağırıyor doktorum ☺️
Plnyvz Papatyamevsimi-89 Papatyamevsimi-89 bizde 30+2 olduk ama doktor birşey demedi şehir dışından gelip gidiyorum da ondan çok merak ettim
pamukkizimm Bizde 30+1 en son geçen ay gitmiştim bu zamana kadar hep ayda bir çağırdı bakalım ay başında ne diyecek bende merak ediyorum diğer ay gel derse 35 haftalık olucam 😊
Plnyvz pamukkizimm evet ayda bir gidiyordum bende bu zamana kadar ama bir ay sonra derse çok olacak gibi geliyor ☺️
Plnyvz yenibiranne223 maşallah size zaman daralmış sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah banada iki haftada bir der o zaman haftaya belli olacak ☺️🥰