Zeynepcevik27 Merhaba arkadaşlar Hamileligim 8+3 te bugün doktorumuz esimle benim kan grubumdan dolayı test istedi bende simdi e nabizdan sonucuma baktim negatif görünüyor Testin ismide indirect coombs bu testi yaptıran veya bununla ilgili bilgisi olan var mi
Bayraktarn Zeynepcevik27 canım sen rh negatifsen ve eşinde negatifse kan uyuşmazlığınız yok demek. Ama eşin pozitifse bebeğinde pozitif olmasına karşın bebekle senin aranda kan uyuşmazlığı ihtimali var demektir. Bu yüzden hamileliğinin son döneminde bir doz iğne verecektir doktorun. Gerekirse doğumdan sonra da bir doz yapılacaktır. Telaşlanacak bir durum teşkil etmiyor🥰
Ceysii01 Zeynepcevik27 cnm lekelenme kanama yoksa 24 -28 Haftalarda igne vuruyolar benim lekelenmelerim olmustu bakalim banada testten sonra yapabilirlermis
Zeynepcevik27 Bayraktarn benim kan grubum a rh - esimin kan grunu 0 rh + Doktor da ayni seyi söyledi sorun olursa iğne yaparız sorun değil dedi ama birazda bilgisizim acikcasi hersey den korkuyorum telaslanyrm
Bayraktarn Zeynepcevik27 bu test yapılmasa bile ilk çocukta sorun olmuyor, merak etmeyin bir şey olmaz doktorunuzu dinleyin dediklerini yapın telaşlanmayın hiç🌹
Bayraktarn Zeynepcevik27 rica ederim ne demek annelerin gönlü rahat olsun. Rahat bir hamilelik geçirelim inşallah