Fundabshn kuzum eğer normal doğum düşünüyorsan bebeğe be kendine kilo aldırmayı düşünme çnkü kilodan ötürü normal doğumu zorlaştırıyor bebek yani zaten çocuk her türlü beslenir senin depolarından kullandığı için bebeğin zayf kalmaz o yüzden eksta bebeğe kilo aldırmanı tavsiye etmem yani bi doktor açıklamasında şöyle diyor zaten anne karnına rahmine düşen bebeğin düştüğü andan kilosu boyu zaten bellidir o yüzden bence akışına bırak.