35 haftalık hamileyim ilk haftalarımda olmuştu rennie çiğneme tableti iyi gelmişti. Şuan son 2 3 haftadır tekrar başladı rennie de çözüm olmadı bu sefer Çok şiddetli. Doktorum Pulcet diye bi hap yazdı sabah aç karna içiyorum çok iyi geldi doktorunuza sorup yazdırabilirsiniz şikayeti olanlar