Selam kızlaarr. Bugün 41+2 oldum oğluşum hala gelmedi bu nasıl inattır arkadaş🤣 yarın mecbur artık hastaneye gideceğim. Sabah gidicem suni falan allah ne verdiyse artık bir şeyler olacak 😄 Biraz heyecan biraz korku çokça sevinççç 🥳 İnşallah sağ salim kucağımıza alırız ve haberini burdan duyururum 🥰 Burası bana çok şey kattı. Pek muhabbetlere dahil olamasamda güzel şeyler öğrendim. İyi ki varsınız kızlarr 🤍🥳