yakamoz 7.30da yatışım yapılacak, 39+5im suni sancıyla dogum denenecek, dua edin içim içime sığmıyor. Gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum 🤷🏼♀️
Lavin25 yakamoz Allah yar ve yardımcın olsun inşaAllah sağ sağlam alırsın yavrunu kuşağına 😊 niye suni sancıyla açılman mı var ?
yakamoz Lavin25 evet 2 cmi geçkin dedi doktor ve rahim çok yumusamis. Ama kendi sancım sıfır ve bebis de 3700 olmus🤷🏼♀️
Lavin25 yakamoz bende dünden beri sancı çekiyorum ama öyle şiddetli değil adet sancısı gibi geçen hafta 1cm açıklık vardı acaba gitsem mi doktora bilemedim 😃 sana kolaylık dilerim tek nefeste doğurursun inşaAllah 😊❤️
Edanur54 yakamoz kuzum ne yaptin 4 saat once yazmssn gelmedimi bebis haylaa rabim kurtarsnnn insallhhh hemencecik
Fasulyeanne yakamoz aynı durumdayız şuan bende de iri bebek olduğu için suni denenecek.nasıl ağrılar yatarak mı sancı çekiyosun kalkabiliyo musun? Kaç saat oldu alalı
Selmapiskin yakamoz Cuma günü doktorum aynısını banada diyecek kesin çünkü gelen giden yok. Buraya tecrübenzi yazmanızı bekliyorum. Allah yardımcnz olsun kolaylık versin.