Busra__1 Arkadaşlar ben 32+1haftalık gebeyim yeni keşfettim çok fazla olumlu yorumları olan var. Gebelik ve emzirme döneminde kullanıldığında bebek için zeka seviyesinde artış olduğu söyleniyor.Aranızda kullanan var mı varsa yüzde kaçlık kullanıyorsunuz.
HilalYlmz Busra__1 bende aldım iyot ama kullanmadım burda sordum cevapta alamadım doktora da soramadım öylece duruyo bende burda bekliyim gebelikte çok faydalı olduğunu okudum ama eminde olamadım 😒
Pinar17 Busra__1 tek başına iyot iyi. Ama sizin dediginiz lugol solüsyon şeklinde olani doktora sorun fazla ml ayarlanirsa tiroidleri etkiliyor %2 yapıyor eczaneler ama o da fazla diye okumuştum bir doktorun yazısında
Busra__1 HilalYlmz ben soracaktım doktora fakat unutmuşum 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman sormayı düşünüyorum. Sizi de bilgilendiririm inşallah
Busra__1 HilalYlmz HilalYlmz merhaba ben dün Dr sordum %2lik olanı kullanabilirsin herhangi bir yan etkisi olmaz dedi sizede fikir olsun ❤🌸
Busra__1 HilalYlmz bir su bardağına 2 damla şeklinde kullanabilirsin hasan hüsnü erenin bu konuda anlatım videoları var oradan da bilgi edinebilirsin👍🤗