Ben geceleri yatmadan once2 adet kullaniyorum. Cok uyku yapiyor birde asiri istahimi acìyor. Gerekli gereksiz yiyorum.17. Haftadayim azaldi benim ilk 3 ay hic bisey yiyemedim kilo verdim. O yuzden cok gerekmedikce kullanmiyorum artik… ama cok ise yariyor prilam dr.