Güzel anneler 5+6 haftalığız sabah 25kuruş büyüklüğünde kahve leke geldi idrarımda falan hiç bişey olmadı sonrasında dr gttim proluton iğne yaptılar acilde kendi dr gidemedim daha sonrasında çok az silik silik varla yok arasında peçeteye geldi dediğim gibi çok az turuncumsu gibi böle olup sonrasında sıkıntı olmaz demi 🙁