AnnesiyimM53 28.haftada baslayan 1 hafta gerilik seruvenimizde; 34.haftada iki haftaya cikinca iki doz ciger gelistirici igne yapildi. Gidebildigimiz kadar gidelim dedi doktorumuz, haftalik kontrol demesine ragmen ben rahat etmek icin 3-4 gunde bir gittim. 36.haftada suyu azalmis dedi, 37.haftada gelisim tamamen durdugu icin 37+2 de sezaryenle dogum yaptim. Kizim 34 haftayla uyumlu 47 cm 2220 gram minicik dogdu, cok sukur saglikli ve guclu bir bebek oldugu icin kuvozde kalmadan 3 gunde taburcu olduk. Tek sorunumuz erken dogumlarda sarilik riski daha yuksek. Icini ferah tut. Yeter ki saglikli olun saglicakla kavusun. Su an kizim 15 aylik, sadece yenidogan kiyafetlerini ilk 3 ay giydik 🥲 sonrasinda cabuk toparladi. Erken emekledi, erken ayaga kalkti, erken yurudu, su an bilincli cumle kurmaya bile basladi. Algisi cok guzel cok sukur bagisikligi iyi cok sukur saglikli ve akilli bir cocuk. Icini ferah tutup bolca dua et. Stres en buyuk dusmanin, tevekkul en iyi dostun bu donemde. 🥰