Ece_2 35+1 deyiz 2385 gr olmusuz. 27 Ekime günü aldık. Nedense bir heyecan başladı 🤭🤭 ay bir de 19 kilo almışım bu zamana kadar sizce çok mu ? 🙄😃
Aminegul Ece_2 hayirlisiyla alın kucaginiza. Kac kiloyla hamile kaldiniz 15 kiloya kadar normal diyorlar. Ben mide yanmasindan yiyemiyorumki hersey gözümde kaliyor 7.aydayim en fazla 5 kilo aldim galiba
Aysenurctn32 Ece_2 ben 35+3 ün 22 kilo almışım😂 doktorumun da tayini çıkmış gitmiş. Zorunlu sezeryandim oturup ağlanacak Halime gülüyorum😄 sezeryan günüm de belli değil hala😄
Mltm88 Ece_2 Ben 13 gün önce doğum yaptım 28 kilo aldım 🙈 Kendi halinize şükredin diye söylüyorum 🤣 Şimdilik 12 kilo gitti
asliiyorgunn Ece_2 bende 35+1 im bugun. Neden o kadar geçe verdiler acaba? Normalde 38 haftada alıyorlar diye biliyorum
Ece_2 asliiyorgunn 38 e birgüne ayarlasak dedim sancı gelmesin diye ama doktorum bebegin kendisinin gelmek istemesi daha saglikli buluyorum dedi gelirse yine sezeryan olur zaten ama dedi iyice gelisimi tamamlansin garanti olsun diye biraz gece gun veriyorum dedi bana da mantikli geldi 😃