Kızlar sanırım çok ağır bi enfeksiyon geçiriyorum 😪 dün hastaneye gittik kanım neredeyse bitmiş diye kan desteği verdiler serumla ayrıca idrarımda yüksek enfeksiyon çıktı ve üstüne bide mantar oldum bugün Ağrıdan duramıyorum benim gibi basına gelen varmı adet sancısının aynısı fakat 2 dk da bir tuvalete gitme isteği geliyor çok sinir bozucu 😥😥😥