Deletedmom_9 Tüp bebek için doktora gitmiştim ama doktor Bi yumurtanın 14 mm olduğunu tedaviye başlayanıcagımuzu söyledi 2 gün sonra tekrar cagırdı. Bilgisi olan var mı
Gamzenur124 Deletedmom_9 18 mmden sonra Toplama işlemi yapılıyor diye biliyorum kaç yumurtanız olduğunu söylemedi mi doktorunuz
Gamzenur124 Deletedmom_9 adetin 2. Günü ise normal daha iğnelerle uyarılma işlemi yapılacak eğer yanlış anlamadıysam tabi neden ertelemeyi düşünüyor onu çözemedim
Deletedmom_9 Gamzenur124 büyük olduğu için diğerlerini büyütmez dedi 2 gün sonra ostrojen seviyesine bakacak
Gamzenur124 Deletedmom_9 hmm şimdi anladım canım hakkında hayırlısı olsun biran önce tedaviye başlarsın umarım 🌸