Merhaba 35+6 yım bugün normal doğum istiyorum doktoruma güvenim tam ama çokta korkularım var korkulucak bişey yok diyorlar o kesi dikiş doğum anını düşündükçe kafam çok karışiyor ve daha önce gebze Medar da doğum yapan kimseyi tanımıyorum acaba ebeleri hemşireleri nasıldır 🤔bilen var mı