Defnemom Canım benim 20 haftalıkken çıktı öyle bişi isilik gibi nokta nokta ve çok kaşınıyodu doktoruma resim attım oda bana bi krem yazdı çok iyi geldi vücut geriliyo ve çatlamaya çalıştığı için öyle olmuştur dedi tabi geçmezse karaciğer Tahlili yaparız demişti ama geçti şükür şimdi 29 haftalığım henüz bi çatlama yok geçti moos çay ağacı ve Argan yağı diye bi krem çok iyi geldi bana hem sivilce hem çatlak hemde antibakteriyel bi kremdi halada kullanıyorum doğuma kadar kullanmayı düşünüyorum kullanabilirsin demişti doktorum arada Bebek yağı sürüyorum o kadar