Doğumdan yada doğum anından korkmuyorum, bebeğim sağlıklı mı sağlıkla kucağıma alabilecek miyim sonrasında sorun yaşar mıyız içimi yiyor bunlar, birde ilk aylarımda baya bi folik asit kullanmışım fazla onunda bebeğe zararı varmış testler temiz ama ister istemez içimde ki korkunun önüne geçemiyorum. Doğumu yaklaşan anneler siz nasılsınız