yildiz_07 BsraAktr 34+5de 2354 dü bakalım ekimin 8inde tekrar kontrolüm var merak ediyorum son haftalar hızlı kilo alıyor diyorlar
BsraAktr Deniz59 benim de sizin gibi ama bebiş kız mı erkek mi o da etkili çünkü boy kilo durumunda 😊
BsraAktr yildiz_07 benim de 7 ekimde kontrolüm var bakalım bende merak ediyorum evet son haftalar hızlı kilo alıyorlarmış🙏😊
BsraAktr yildiz_07 kız bebek, bugün 36+1 olduk ama en son kontrole 35+4′te gitmiştim o gün 2700 gr ve 48 cm idi 😊
yildiz_07 BsraAktr benimde kız bebişim olucak insallah bugün 35 hafta oldu 💕, en son 2 gün önce gitmiştim 2353dü 36+2de gidicem tekrar bakalım doğuma kadar ne kadar olacak 😄
Omerhatice ozgei 3 cm aciklik agri sanci vardi ve o gün nstde hareket etmedi oyle suni yardımıyla ile geldi ama sonu acili sezeryana dondu kızımın supriziyle.. Oğlumda ilk gebeligimdi o 40+2de kendi geldi ama gene suni desteğiyle oldu