Merveee34 03032016 ben 27.haftama kadar gittim herseyden çok memnundum ama bana yanlış fiyat bilgisi verildi o yüzden değiştirdim
Yenianneadayii 03032016 ben adatıpta doç. Dr. Ünal isaoğluna gidiyorum normal doğum 4.500 gece gelirse yine 4.500
03032016 Merveee34 yanlış derken banada 5 bin dediler size ne kadar dediler,hangi doktora gidiyordunuz peki
Merveee34 Sirince-anne34 normal doğum 5000₺ sezaryen doğum 5500₺ 4.sezaryen 10.000₺ değişme oldu mu bilmiyorum . Çünkü tüm civardaki hastanelere zam gelmişti oraya gelmemişti
Sirince-anne34 Merveee34 benim doktorum kliniği var çağırdığın zaman doğuma geliyor. Emseyde de doğum yaptırıyor o yüzden sordum size normal doğum olarak doktor+emsey hastane fiyatı 15 bin ediyor. Ben sultanbeyli ersoy da yapmaya karar verdim 1800 normal doğum 2800 sezeryan doğum
Merveee34 03032016 orkide hanımdaydım ben . Baştan beridir mecburi sezaryen 5500₺ fiyatı verdiler .özellikle her gitmeme de sordum . Eşim dedi 4.belki farklı olur arayıp bidaha soralım diye . Aradım 10.000₺ dedi şok geçirdim . O yüzden değiştim .
03032016 Merveee34 mecburiye hala aynı fiyatı veriyorlar bugün konuştum,normal 5 mecburi 5,500 benim normal olucak inşaallah
03032016 Merveee34 öyle,1.yle 2.sezeryan 4 sezeryan fiyat katlanarak gider,ilk hamileliğimde sezeryan olmam inşallah diye çok dua etmiştim,her sezeryanda risk arttığı için fiyatı yükseltiyor hastaneler
03032016 Sirince-anne34 orası baya uygunmuş ben remedeye gidiyorum akşam 5 ten sonra doğurursam 4 bin dedi hastaneside görseniz devlet hastanesinden hallice dersiniz
Alparasinannesii Sirince-anne34 Bende Sultanbeyli’de oturuyorum en başta gidiyordum sonra çok kalabalık ve ilgi eksikliği dolayısıyla adatıpa geçtim orda da aynı ilgisizlik görünce en son durak Pendik Medipole geçtim
Sirince-anne34 03032016 insanları nasıl soyacaklarını bilmiyorlar akşam gündüz ne fark eder elimizdeki birşey mi sanki
03032016 Sirince-anne34 dimi çok saçma emsey evime yakın ve tam teşekkürlü olduğu için istiyorum çoğunlukla
03032016 Yenianneadayii Ünal erkek mi,ben kadına doktora açamıyorum Çok takıntılıyım bu konuda erkeğe asla açamam tabi mecburiyet başka bişey🤷🏻♀️
Sirince-anne34 Alparasinannesii benim doktorum ersoy da değil doğumu orada yapacagm sadece o yüzden pek bilmiyorum iyi mi kötü mü doğum ücreti uygun en azından